Проведение тренингов
Рейтинг
0
Компетентность
0 балів
Пунктуальность
0 балів
Дружелюбие
0 балів
Цена/качество
0 балів
- Написати в Компанію
- Соціальні мережі
- Підписатися на оновлення Компанії
Кількість переглядів: 274
Поділитись
СТАНДАРТИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ Впроваджуємо, або удосконалюємо існуючий підхід до якості обслуговування, підвищуючи його до європейського рівня. Що це означає Якщо Ви є власником, або керівником малого (середнього) бізнесу у сфері обслуговування в Україні. Ви доклали чималих зусиль та коштів задля того, щоби вивести свій бізнес на належний рівень. Але розумієте, що на комфорт людини, що може стати Вашим постійним клієнтом, або розвернутись і піти невдоволеним геть, впливає не тільки (і не стільки) інтер’єр, розташування, концепція закладу, скільки дбайливе і уважне ставлення оточуючих (персоналу), майстерність у продажу і післяпродажне обслуговування. Від кожного співробітника, який контактує із клієнтом залежить репутація Вашого закладу, а як наслідок — рівень прибутків (якість і кількість продажів). Стомилися штрафувати співробітників Є інший шлях. Навчити і послідовно контролювати виконання. Чим саме ми можемо Вам допомогти: • Розробити нормативні документи, які регламентують процес взаємодії з клієнтом; • Організувати таємні або відкриті контрольні закупки, результати яких лягають в основу системи мотивування персоналу; • Провести тренінгової програми “Стандат якості обслуговування”, адаптованої під специфіку Вашого підприємства. • Надати консультативну підтримку з боку тренерів під час посттренінгової асиміляції досвіду учасників; • Реалізувати послідовний контроль за виконанням програми; Програма удосконалення «Стандартів якості обслуговування» Розрахована на ,
Бажаєте залишити відгук про Компанію "Проведение тренингов "?
Додати відгук